Tjohoo

Igår blev det inget bloggande. Hela familjen C-son hade en teknologifri-dag då vi levde som dom gjorde på 80-talet (nästan).
Det blev alltså ingen dator, mobil bara i nödfall (knäppte några kort som dokumentation, fusk! jag vet). Och BARA umgås!
Vi gick ut i skogen med barnen igen, förbi klätterträdet som jag och min brorsa brukade klättra i som barn. Pappa kunde inte låta bli att provklättra.

Han var så entusiastisk att Willys-kassen fick hänga med upp i trädet!

När pappa C-son var nere på marken igen så gick vi vidare en låååång oändlig sträcka....


.... som aldrig verkade ta slut.....

och någonstans därborta i fjärran.... hägrade en....

ja vad var det för något....?


Nämen titta ungar! En lekplats mitt i skogen!

Tur att vi tog med oss hink och spade!


Sen kom vi hem igen, vrålhungriga trots nödproviant i lekparken...

Det blev

Hemmagjord kebabsallad för mamma Björn


Fattigmans-kebabsallad till pappa Björn
(fråga mig INTE varför han tog så lite!!!)


Kebab med pyttelite grönsaker och bröd för lilla
Björn nr 1


och lite panikpure till lilla Björn nr 2




Kommentarer
Postat av: Lussan

Mysigt att vara ute i naturen en hel dag. Själva har vi mest stressat runt idag och dessutom oroat oss för att sonen inte verkar vara helt frisk.

2010-04-25 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0