10/8

Idag jobbade jag inte så jag lagade en massa mat och gjorde min LCHF kaka så att jag ska ha kvällsmat resten av veckan och slipper laga mat när jag kommer hem...  Kakan blev SKITSNYGG KOLLA!!!

Egentligen blev det två kakor :) Synd bara att valnötterna från ICA var härskna!!!!!!!!!!!!!
Maten jag gjort får ni tyvärr inte se. För den ser inte aptitlig ut.  Men godare än härsken kaka är den.

Anastasia har börjat dagis igen. Pedagogerna berättade att hon börjat prata med dom också nu. Det gjorde mig glad, för innan har hon varit knäpptyst och inte gett ifrån sig ett ljud.
Jag var orolig för att hon skulle vara ledsen på morgonen när vi lämnade henne. Men det var hon inte och när vi skulle hämta henne på eftermiddagen så var hon jätteglad och visade oss att hon lärt sig klättra upp i den högsta rutschkanan och åka ner :) Min fina lilla tjej!!!
Michael tog två steg idag själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0