4 veckor sedan?

Det var tydligen fyra veckor sedan jag skrev sist.
Så går det när man skaffar jobb. Man hinner inte med någonting. Men ingen klagan här inte, äntligen kan jag köpa den där lampan jag trånat efter så länge... Eller kan jag?! Hm... Hursomhelst är det jättekul att jobba! Trodde inte det skulle kännas så bra att arbeta igen.

Här är diverse bilder från de senaste fyra veckorna..

Så går det när man låter en 2,5 åring springa in i vardagsrummet med två ostskivor. Jag antar att hon tyckte programmet var för "Cheesy"


Denna bild kallar jag; "en annan sorts korv" och så går det när man låter en 2,5 åring springa in på toa med en banan. Hon har en tendens att "go bananas" de få sekunder man inte hinner ifatt henne i tid.


Anastasia och pappsen äter hallon och Michael tar det lugnt :)


Anastasia bjuder Michael på hallon, sen leker dom :)

Sen kryper Michael iväg


Anastasia tycker att den här lekstugan är RENA LEKSTUGAN :P





Denna bild tog Anastasia. Ville bara dela med mig av den. Finns fler om någon är intresserad av dessa konstverk. Kan även bidra med en och annan målning/ritning.

=)
GLAD SOMMAR WOHOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer
Postat av: Lussan

Min dotter har SPOLAT ner äppelskrutt i toaletten så jag har fått förklara för henne att det ska man inte göra.

Roliga bilder.

2010-08-05 @ 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0