hellö

Vad kul att NÅGON läser... Tack för det :) Nu fick man genast lite mera lust... Tänk vad två ord kan göra.. "jag läser" WOHOO tack ;)

Idag var jag på kurs. Det var roligt och informativt. Det enda negativa var att jag gav maken sovmorgon och glömde att äta frukost. Vips var klockan halv 11 och jag måste sticka. Min mage spelade sorgliga symfonier.
I pausen fick vi ta dricka från räddaren i nöden, en selecta maskin. Jag valde varm choklad, men hellre hade jag velat ta choco nånting med vitt gräddpulver i. Men jag råkade klicka på fel knapp. Mitt låga blodsockers fel. Sen bjöd kursledaren på havrekakor. Jag tog en halv och sen en halv till. Det var bara jag och en annan glupsk tjej som vågade sig på att ta en kaka. Fattar inte hur BARA två av 19 personer vågade ta sig en kaka.
Hursomhelst så föll jag för det blygsamma isiga snåla grupptrycket och tog ingen mer kaka. Hade jag varit ensam och inte haft diabetes så hade jag nog ätit hela skålen. Sån e ja. GLUPSK. MUHAHA

Per Morberg e cool. Men när han stoppar fingrar i bechamelsås och sedan slickar på dom och sedan stoppar in fingrarna i såsen igen och använder såsen som hårgele. Då blir jag lite konfunderad. För vi vet ju alla att enzymerna i saliven bryter ned bechamelsåsen och gör den vattnig igen. Gillar du vattnig bechamelsås Per? Eller är såsen så otrolig oemotståndlig att du måste smeta ut den över hela dig? Du e i alla fall himla cool. Och lite sexig också. Men säg inte till min man att jag sagt det. För då blir han nog lite avis på dig.

Åh Per, kom hit och laga bechamelsås åt mig!!

Kommentarer
Postat av: Lussan

Och ganska duktig skådis är han också. Han får alltid spela så elaka roller. Jag läste en intervju med honom där han berättar att folk ute på gatan ryggar när de ser honom och beter sig som om de är rädda för honom. Så kan det gå när man alltid får spela skurk.

2010-08-09 @ 23:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0