Hej

Känns som om jag haft fullt upp de senaste dagarna och hunnit varken andas in eller ut!!! Har städat som en galning. Igår var maken ute hela dagen och kollade på fåglar. Mamma hade besök så jag hade ingen lust att störa henne. Men vi hade det bra jag och ungarna. Anastasia fick fylla marsvinens matskål själv och Michael hjälpte till. Dom var så duktiga.
Sen gick jag och torkade av diskbänken och när jag kom ut till vardagsrummet så stod Anastasia och drack ur marsvinens vattenflaska. URK! Aja baja!
Sen bäddade vi åt dockan och åt kycklinglår. Båda barnen åt med god aptit. Men på kvällen ville dom inte somna. Vi hade flyttat in Michaels säng hos Anastasia för att se om dom kunde sova tillsammans men dom vägrade. Så fort den ena kom till ro så började den andra gallskrika och vice versa.

Jag hade bilder jag ville lägga upp här... Men tyvärr så funkar det inte att ladda upp bilderna från mobilen av någon förgrymmad anledning. Måste väl fråga maken när han kommer hem. Men när han kommer hem så kommer det väl fungera, som vanligt!

Imorgon åker min mamma till kroatien.

Kommentarer
Postat av: Louise

Det måste ha sett roligt ut när hon drack ur vattenflaskan. Det lät roligt i alla fall. Ser fram emot att få se de där bilderna sedan i din blogg. P&K.

2010-07-04 @ 23:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0