.....

Idag handlade vi och jag blev obligatoriskt trött kl 12 och fortsatte vara trött till kl 3 när min man gjorde kaffe åt mig. (kaffe med en massa sötningsmedel och soyamjölk) klarar inte av att dricka det på annat sätt.


Men jag städade rätt mycket idag, småplockade en massa och torkade och torkade och torkade vällingfläckar och annat klet som hamnar på golvet när man har hungriga barn.

Sen gick vi och handlade en massa nyttigheter, plockade gräs till marsvinen, kom hem rätt så trötta och åt en massa Onyttigheter... inte bra. Men vad gör man när man är hungrig och har tappat all energi.


Min syrra sa att hon mest vill kolla på bilder när hon läser min blogg men jag är så lat. Måste nog börja lägga upp lite fler bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0