m...m...m...

Idag kom min mans lillebror till oss. Min kära lilla söta fina George. Vi har saknat honom. Anastasia blev överlycklig. Dodosh kallar hon honom hela tiden och ropar och hoppar och är superlycklig. Han ska vara här en vecka eller två.

Idag var jag med Lussan på öppnis igen, såg 3 pälsängar där (heter dom så?). URK var det i alla fall! Dom var riktigt feta, har aldrig sett så stora. Michael satt och lekte med en låda och där kröp en riktig feting runt. Jag höll på att spy. Men när jag försökte flytta på Michael så ville Michael inte flytta. Han sket fullständigt i pälsängen. Som tur var hade Michaels vilda lek gjort pälsängen rädd för sen när jag kollade i lådan igen så var den försvunnen. Där fick det lilla äckelkrypet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0