Öppnis

Än så länge har jag inte märkt av någon dagis-abstinens från Anastasia. Hon verkar mer harmonisk när hon inte går på dagis. Hon frågar knappt efter nappen heller. Det känns bra att ha henne hemma och kunna ge henne sin tid.
Vi har varit ute i solen rätt mycket de senaste dagarna och fått låta henne springa runt. Igår stannade jag hemma och storstädade medan pappsen gick ut med barnen. Han tog en massa bilder på dom med sin telefon och det var kul att titta på dom när dom kom hem sen. Anastasia fick sitt allra första skrubbsår.

Sen gick vi ut igen allihopa för det var så fint väder.

Just det, sen så har vi varit i simhallen för första gången med Anastasia också. Det var jag, Anastasia Lussan och Celia! WOW det var så häftigt och så kul! Vi badade i lagunen fast Anastasia var mer intresserad av att gå i trappor. Sen åkte vi vattenrutsckana (osäker på stavning). Det gillade jag mycket fast Anastasia verkade inte så intresserad. Hon äääälskar trappor. Men eftersom jag blir livrädd så fort hon börjar klättra i trappor så måste jag hela tiden klättra efter, vilket är lite halvjobbigt och inte blir röven mindre för det heller. Det skulle man ju önska...
Efteråt stod vi utanför centrum ett tag och väntade på våra respektive makar/pappor och söner. Dom hade varit på grabbpromenad medan tjejjorna var inne och badade. Anastasia sprang runt lite med Celia och efter en stund hittade hon lite trappor igen som hon började springa upp och ner för. Lyckades få Celia att hålla Anastasia i handen några gånger och lyckades föreviga ögonblicket ;)

fint

och idag var vi på öppnis med Michael, Anastasia, Celia, brorsan Veron och Lussan... WOHOO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0