Segare än klibbig kola

Usch och tvi på mig. Jag har  varit sååååå seg, har inte orkat skriva någonting alls på bloggen.

Michael gick från att somna i sin säng med lite smågnäll till att absolut inte vilja somna i sin säng och protestera och gråta och hulka och hosta och bli blå i ansiktet och börja krypa runt i sängen och tjuta ännu högre tills trötta mamma C-son inte orkade mer. Så några kvällar i streck nu så har Michael inte velat somna på kvällen för han tycker att spjälsängen är ärkefiende nr 1. Ärkefiende nr 2 är nappen. Så det blir amma till sömns några veckor till tror jag, även fast det känns überjobbigt. Vad gör man inte för sina små kultingar.
Tänk att dottern får mindre nervsammanbrott när hon inte kan hitta sin napp medan sonen skyr nappen som om den vore pesten... Bill och Bull :)


Jag höll ju nästan på att glömma, vi köpte en brio sitty vagn åt Anastasia, hon blev överförtjust. Vi också. ÅÅÅÅH så vacker den är :) "nang, nang" skrek Anasasia. "ja, så j-kla mega snygg" tänkte vi i huvudet. Fast egentligen är den nog inte så mega snygg.. det är bara vi som tycker det för vi är höga på känslan av att ha köpt något som kostar mycket. Då måste man ju vara nöjd. Ungefär som när man köpt lax eller svart kaviar. Fast kaviar lämnar en skum smak i munnen. Det gör inte våran vagn.
brio sitty
Den är så fin att man vill strö lite parmesanost på den och äta upp den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0