boa

Jag vet inte om "the nesting instinct" har satt igång på mig men idag så städade jag nästan hela lägenheten. Bara stora sovrummet kvar. Ordnade till och med skafferiet och rengjorde i skåpet under diskhon där soppåsen står. Så nu är det rent även där. Skönt. Men det känns inte som att jag kommer att känna någon ro förrän jag är helt klar med sovrummet och resten av alla skåp, lådor och hyllor. Isch.
Vi behöver egentligen byråer för barnens kläder (och våra egna) och två nya bokhyllor. Just nu har vi en massa böcker där dom inte ska vara eftersom det inte finns någon plats för dom. Samma med kläder. Det stör mig jättemycket. Fattar inte var jag ska lägga bebisens kläder när hon kommer. Hon behöver en ny madrass i spjälsängen också. Sen skulle jag önska att vi hade en till soffa. En tresitssoffa för en familj bestående av snart 5 personer börjar kännas för trångt (tur att ungarna tar så lite plats i soffan) Riktigt pinsamt när det kommer gäster och någon får sätta sig på golvet.
Sen står vår TV på golvet istället för på en TV bänk, för TV bänken gick sönder för ett tag sedan. Usch, när jag tänker efter så är det så mycket som fattas att jag knappt vet var jag skulle börja...
Men nu tror jag att jag ska släppa allt och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0