lchf fiasko

Jag har totalt tappat motivationen för lchf. Efter förlossningen så började jag på dieten igen och märkte att mjölkproduktionen gick ner, så jag försökte gå över till någon sorts gi-hybrid. Det har fungerat jättedåligt och jag känner mig totalt uppgiven. Blodsockret går som en fullgubbe i en caddilac och jag går inte ner ett enda kg.
Jag väger mer än jag någonsin vägt förut. Jag har ingen motivation längre och vet inte vad jag ska göra. Funderar på att släppa allt och bara äta vad fan jag vill under en period tills jag får tillbaka lusten. Jag har INGA kläder som passar nu i vinter. Jag har ett par gravidbyxor som är tunna och två tröjor som ser någorlunda bra ut. Men det är allt och kommer absolut inte hålla mig varm i vinter. Har struntat i att köpa kläder i stora storlekar för jag var så säker på att jag skulle gå tillbaka till min gamla vikt. Sist jag gick ner så kastade jag alla stora kläder.
Inte nog med det, ungarna har växt ut alla sina kläder, hade precis köpt ett par klädpaket på tradera och nu är dom för små. Varför växer ungar så fort? haha...
Idag är inte min dag. Ungarna är med mormor i tvättstugan och så fort dom försvann gick maken ut på en promenad. Jag frågade om jag och bebisen fick följa med men han avböjde. Han ville vara ifred och titta på fåglar.
Så nu är jag på dåligt humör. Jag förstår att han vill ha tid ifred men det hade varit kul om han ville spendera tid med mig med. Så fort han får en ledig stund så väljer han fågelskådning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0